قیمت و هزینه تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام بیوقفه در حال تبدیل شدن به یکی از محبوبترین و جذابترین برنامههای رسانههای اجتماعی است. افزودن استوریها به استراتژی اینستاگرام مارکتینگ، کاری معقولانه و بهجا است. خبر خوب هم اینکه با داشتن یک استراتژی درست در سوشال مدیا، هیچ چیز غیرقابل دستیابی نیست. برخلاف چیزی که در ذهنتان دارید قیمت تبلیغات در اینستاگرام نکته ای نیست که باید به آن توجه کنید. این اتفاق به بیشتر دیده شدن شما کمک خواهد کرد. زمانی که از نحوه تبلیغات در اینستاگرام اطلاع نداشته باشیم، این اتفاق ها رخ می دهد. از طرفی راه اندازی یک شغل کوچک خانگی بدون هیچ هزینه ای در این شبکه اجتماعی امکان پذیر است و از طرف دیگر کسب و کارها و برندهای مطرح دنیا هم در این شبکه به تعامل با مخاطبان خود می پردازند. با روی کار آمدن و سپس محبوبشدن استوری، از این ابزار به مراتب بیشتر استفاده میشود. اول این که با وجود الگوریتم پیشرفته ای که اینستاگرام در حال حاضر از آن استفاده می کند، به کارگیری هر نوع ابزار غیر بشری می تواند خیلی سریع شناخته شود. زمانی که ویدئو های طولانی دارید می توانید با استفاده از ابزار Hyperlapse!

ربات اکانت های غیر مرتبط را به پیج شما اضافه می کند که اگر حتی یک اکانت واقعی باشند، احتمال ماندن آنها در صفحه شما خیلی کم است. افرادی که واقعاً به محتوای ما علاقمند هستند. به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از متخصصین و افرادی است که می توانند در این زمینه مشاوره های هوشمندانه ای برای شما داشته باشند. مثلا شاید تبلیغ ویدیویی برای یک صفحه واقعا عملکرد خودبی داشته باشد، اما متن تبلیغ پیج اینستاگرام باید به درستی برای یک ویدیو نوشته شود؛ در غیر این صورت بازده نخواهد داشت. این فرصت ها در بیشتر موارد شامل بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ می شود. به همین دلیل بسیاری از آنها به جای تبلیغ پیج اینستاگرام به سراغ روش های جایگزین کم خرج می گردند که خرید فالوور هم یکی از این روش هاست. اما اصلا نیاز نیست نگران باشید ما توی مقاله به شما میگیم که باید چیکار کنید و چه راهکاری رو روی پیجتون پیاده سازی کنید و چه روش هایی رو برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید.

اما از طرفی هزینه تبلیغات در اینستاگرام هم پایین نیست و اگر تجربه ای در این زمینه نداشته باشید، می تواند تبدیل به چالشی بزرگ برای شما شود. پس اگر از این زاویه به تبلیغ در اینستاگرام نگاه کنید، تعرفه تبلیغات در اینستاگرام آن قدر هم زیاد نیست. تبلیغ در اینستاگرام به نوعی معجزه می کند و می تواند در مدت زمان کوتاهی به آگاهی از برند، شناخته شدن و جذب مشتریان بیشتر کمک کند. اگر میخواهید کاربرانی که تبلیغ شما را میبینند به سایت خود هدایت کنید، بهتر است یک صفحه فرود جذاب برای آنها تهیه کنید. اینستاگرام روی فعالیت ربات گونه به شدت حساس بوده و کوچک ترین نشانه هایی از حضور ربات اینستاگرام می تواند به تعطیلی همیشگی صفحه شما منجر شود. به چه پیج هایی برای تبلیغات اینستاگرامی می توانم اعتماد کنم؟ برای این که هزینه تبلیغات در اینستاگرام به صرفه باشد، اول باید فرصت ها را پیدا کرد. پس چه باید کرد؟

نمی توان به جای پرداخت هزینه تبلیغات در اینستاگرام از خرید فالوور استفاده کرد؟ بهترین راه برای اینکه بتوانید پیج خود را به درستی مدیریت کنید و زمان را از دست ندهید، این است که به استخدام یک ادمین اینستاگرام بپردازید. برای مجاز کردن یک یا چند حساب آگهی خود برای استفاده از حساب اینستاگرام، کادر کنار هر حساب تبلیغ را علامت بزنید و گزینه Save Changes را بزنید. پس ارزشش را ندارد که به خاطر چند هزار فالوور، صفحه خود را از دست دهید. حتما شما هم خبرهایی از بسته شدن پیج های چند هزار فالووری شنیده اید. حتما شما هم تبلیغات غیر مرتبط را در پیج های مختلف دیده اید. مقاله ما مجموعهای از بهترین نکات و قابلیتهای اینستاگرام برای داشتن یک تبلیغات اینستاگرامی رایگان را در اختیار شما گذاشته است. هر چه نرخ تعامل دنبال کنندگان یک صفحه بیشتر باشد ارزش آن صفحه اینستاگرامی و به دنبال آن هزینه تبلیغات در اینستاگرام برای این صفحه بیشتر است.