آموزش افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰ درصد تضمینی)

جذب ترافیک برای وبلاگ از طریق اینستاگرام با یک برنامه ریزی آ پس از این که پست های جذاب ر اینستاگرام را پیدا کردید میتوانید آنها را کپی کرده و در پیج خودتان بگذارید و یا میتوانید آن پست ها را یک الگو برای خودتان در نظر گرفته و همچنین با استفاده از این تکنیک پست هایی درست کنید که به مراتب بهتر از آنها میباشند. دومین نکته برای پیدا کردن پست جذاب در اینستاگرام استفاده کردن از بخش اکسپلور اینستاگرام میباشد. همانطور که میدانید بخش اکسپلور اینستاگرام با الگوریتم خاصی کار میکند و یکی از معیار های مهم افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین الگوریتم اینستاگرام، ارسال مداوم پست میباشد. بیشتر فالوورهام از اکسپلور میان. ولی اگر یک تقویم محتوایی داشته باشید و با استفاده آن تقویم شروع کنید به ارسال محتوا در این صورت الگوریتم های اینستاگرام شروع میکنند به دادن ارزش هرچه بیشتر به پست های شما! این موضوع برای پیج های آموزشی و تولید محتوا بسیار ارزشمند است. در نظر داشته باشید خرید فالوور اینستاگرام بهترین راه برای افزایش اعتماد و اعتبار پیج شما و حتی شخص شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد و شما در اذهان دیگران از وجه و تمایز بیشتری برخوردار می شوید و اگر پیج فروشگاهی یا شرکتی دارید پیج شما قابل اعتماد تر می شود و با این اعتماد فروش بیشتری نیز به دست می آورید.

چطور بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را پیدا کنیم ... اکثر فالوورها فیک خصوصی هستند و وقتی آنها را فالو کنید اصلا پذیرفته نمی شوید. اینستاپلاس بر این باور است که تنها با داشتن فالوور بالا نمیتوانید به شاخ اینستاگرام تبدیل شوید. بسیااااری از اساتید اینستاگرام با این نکته کاملا مخالف هستند، شاید شما هم از همچنین اساتیدی شنیده باشید که دیگر فالو آنفالو بروز نیست و باید قیدش را بزنید و از این حرف ها… هزینه طراحی یک قالب منحصر به فرد زیادی نیست و در عین حال میتوانید از قالبهای آماده سطح اینترنت استفاده کنید اما بهتر است هزینه کنید و یک قالب جذاب داشته باشید تا مخاطبان بیشتری به سمت شما بیایند. برای ادیت عکس، اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند و حتما لازم نیست به عکاسی و فتوشاپ مسلط باشید. به عنوان مثال میتوانید مسابقات اینستاگرامی برگزار نمایید و مسابقه را به نحوی طراحی کنید تا کاربران محتواهایی را از صفحه شما انتشار دهند، محتواهایی را به ذکر آید و هشتگ برند شما در حساب خود انتشار دهند یا این که برخی از پیجهای معتبر اینستاگرام که به کسبوکار شما مربوط هستند و کاربران هدف شما در آنجا حضور دارند همکاری نمایند تا برای شما تبلیغ کنند و محتوای مورد نظر شما را با آیدی و هشتگ کسبوکار شما انتشار دهند.

در واقع اگر کسبوکار ایرانی دارید و عمده مخاطبان شما را کاربران ایرانی تشکیل میدهند، بهترین گزینه، خرید لایک و فالوور ایرانی است. از طرف مخاطبان مختلف می شود. شما می توانید با استفاده از این فیلتر ها ، جذب فالوور را برای خودتان هدفمند سازید. جذب فالوور اینستاگرام به همین سادگی است. یکی صرف هزینه و داشتن علم تبلیغات است بخصوص تبلیغات اینستاگرامی که واقعاً هزینههای سرسامآور دارد و بازدهی آنها هم خیلی کم است. آدمها میخواهند ببینند. آنها حتی کپشن های زیر عکس ها را هم به واسطه عکس آن میخوانند. برای درک بهتر اهمیت کپشن اجازه دهید یک مثال ساده برای شما بزنم. به عنوان مثال اگر در لینکدین فعال هستید حتما از نفوذی که در لینکدین دارید می توانید برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.یا مثلا هنگامی که در پست های وبلاگ ها و وب سایت خرید فالوور اینستاگرام های دیگر نظر تخصصی خود را قرار می دهید به جای اینکه آدرس وب سایت خود را درج کنید از آدرس پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. مطمئن باشید اگر نظرتان تاثیرگذار باشد افراد زیادی علاقه مند به دنبال کردن شما می شوند.همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر می کنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز درج کنید.

سلام من دنبال یه آموزش رایگان افزایش فالوور اینستاگرام هستم. آموزش ساخت ربات اختصاصی گذاشته شده که قیمت آن در سایت های خارجی بیش از 100 دلار است! محتوای جذاب محتوایی است که با آن میتوانید افزایش فالوور رایگان را تجربه کنید! محتوای جذاب محتوایی است که کاربر بیشترین وقت را برای آن سپری کرده و همچنین با پیج شما تعامل بیشتری خواهد کرد. همانطور که میدانید مغز انسان بیشتر با تصاویر کار میکند تا با مفاهیم پس قبل از هر چیزی کاربر به تصویر پروفایل پیج شما نگاه خواهد کرد و اگر تصویر پروفایل شما دلنشین بود ویا توانست توجه کاربر را جذب کند در این صورت کاربر به بخش های دیگر پیجتان سر خواهد زد. تصور کنید وقتی کاربری وارد صفحه شما در اینستاگرام میشود اولین نکته ای که با آن پیج شما را قضاوت خواهد کرد کدام مورد است؟ تقریبا همهی اساتید به این نکته تاکید میکنند که باید در اینستاگرام تولید محتوای جذاب و مرتب داشته باشید ولی هیچکدام از آنها بصورت دقیق یاد نمیدهند که چگونه یک محتوای خوب درست کنیم، محتوای جذاب کدام است؟ در این مقاله هفت نکته عملی را بصورت قدم به قدم برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید با یک پیج صفر در عرض فقط دو ماه به 10 هزار دنبال کننده واقعی برسید.